Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2014 07:05 - Учените говорят. Еволюционистите казват, че теорията е ненаучна и безстойностна (2)
Автор: django Категория: Други   
Прочетен: 3050 Коментари: 6 Гласове:
-1

Последна промяна: 12.10.2014 07:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

*Дарвин насочва науката в лабиринт от изследвания в опит да намери доказателство за своята теория, но всичко е илюзорни надежди.

“Голяма част от тази дейност [изследователска работа подбудена от дарвинизма] е насочена в безполезни усилия или посветена на следване на илюзии.”—*W. R. Thompson, “Introduction,” Darwin’s Origin of Species, (1983), p. 20.

Скритата цел на *Дарвин е война против Бога.

“Произходът на разнообразието сред живите същества си остава пълна загадка, като че ли книгата на г-н Дарвин никога не е била писана, защото теория неподкрепена от факти не може да бъде приета с мълчание, колкото и правдоподобно да звучи.”—*L. Agassiz on the Origin of Species, American Journal of Science 30 (1880), p. 154.

*Дарвин убеждава сам себе си, и след това се опитва да убеди и други. Резултатът: нестабилно здание от хипотези.

“Когато бях помолен да напиша въведение вместо въведението написано преди четвърт век от изтъкнатия дарвинист сър Антъни Кийт [един от “откривателите” на Пилтдаунския човек], изпитвах изключително колебание да приема поканата. . . . Не съм убеден, че Дарвин наистина е доказал тезата си или че неговото влияние в научното и общественото мислене е било благоприятно. Ако аргументите не успеят да се справят с подробния анализ, тогава не трябва да има съгласие с теорията, и цялостното приемане само на основата на необосновани аргументи трябва да бъде смятано за нежелателно. Дарвин е разчитал само на спекулации.

Той просто показва, на основата на определени факти и допускания, как би могло да е станало, и след като убеждава сам себе си, успява да убеди и други.

 

Но фактите и тълкуванията, на които Дарвин е разчитал, сега вече не са убедителни.

Тази обща склонност да се премахват, чрез непроверими спекулации, границите на категориите, които Природата представя пред нас, е наследството от Произход на видовете за биологическата наука. За да се докаже непрекъснатостта изисквана от теория се привеждат исторически аргументи, въпреки че липсват исторически данни. Така се гради нестабилното здание от хипотези основано върху хипотеза, където факти и измислици се преплитат в неразгадаем хаос.”—*W. R. Thompson, “Introduction” to Everyman’s Library issue of Charles Darwin, Origin of Species (1958 edition).

*Гертруде Химелфарб прекарва години анализирайки писанията на *Дарвин.

“[Дарвин е можел] да си измисли достатъчно общи, неясни и условни причини за да обясни този факт, и ако никой не ги е вземел на сериозно, е можел да измисли още също толкова общи, неясни и условни причини.”—*Gertrude Himmelfarb, Darwin and Darwinian Revlution (1988), p. 319.

Постепенно *Дарвин изгражда все по-висока планина от спекулации.

“[В писанията на Дарвин] възможностите се събират да съставят вероятност, а вероятностите биват издигнати до сигурност.”—*Op. cit., p. 335.

Куйпер, съвременник на *Дарвин, осъзнава ужасната опасност идваща от тези нови теории.

“Учението за еволюцията е новоизмислена система, новосъставена доктрина, новоформулирана догма, ново разпространяващо се вярване, което се противопоставя на християнската вяра и може да основе своя храм единствено върху развалините на нашата християнска изповед.”—Dr. Abraham Kuyper, “Evolution,” реч произнесена през 1899.

Еволюционната теория може и да не е коренът на дървото на злото, но е много близо до него. Коренът е любовта към злото; еволюцията дава оправдание за съществуването на тази неморалност.

“Тази маймунска митология на Дарвин е причина за разпуснатост, разврат, контрацептиви, извращения, аборти, порнография, замърсяване, отравяния и умножаване на всякакви престъпления.”—*Braswell Dean, в изявление от 1981, цитиран в Asimov’s Book of Science and Nature Quotations, p. 92 (съдия в Атланта).

*Дентън, австралийски учен известен с внимателните си изследвания, стига до същността на проблема: Няма доказателства за теолията.

“[Дарвиновата теория, че всяка еволюция се дължи на постепенно натрупване на малки генетични промени] остава също толкова неоснователна както е била преди сто и двадесет години. Самият успех на Дарвиновия модел на микроеволюционно ниво [промени вътре във видовете] . . . само служи за да покаже още по-ясно неговия провал на макроеволюционно ниво [промени от един вид в друг].”—*Michael Denton, Evolution: A Theory in Crisis (1988), pp. 344-345.

*Дарвин признава това още докато е жив.

[В писмо към Ейса Грей, професор по биология в Харвард:] “Аз напълно осъзнавам, че моите спекулации отиват отвъд границите на истинската наука.”—*Charles Darwin, цитиран в *N. C. Gillespie, Charles Darwin and the Problem of Creation (1918), p. 2 [University of Chicago book].

Всичко е просто мит.

“В крайна сметка Дарвиновата теория за еволюцията не е нищо повече нито по-малко от големият космогоничен мит на двадесети век . . . произходът на живота и на новите същества на земята е все още също толкова загадка както е бил когато Дарвин е отплувал на Бийгъл.”—*Michael Denton, Evolution: A Theory in Crisis (1986), p. 358.

Век и половина изследвания не донасят нито една частица доказателство.

“Решаването на проблема за произхода на видовете не е напреднало през последните 150 години. Вече са минали сто и петдесет години, през които се твърдеше, че еволюцията на видовете е факт, но без даване на реални доказателства за това и без дори принцип за обяснение. През последните сто и петдесет години на изследвания провеждани в тази насока [за да бъде доказана теорията], не е имало никакво откритие. Всичко е просто повтаряне по различни начини на същите неща, които Дарвин е казал през 1859. Тази липса на резултати е непростима във време, когато молекулярната биология наистина е вдигнала завесата покриваща тайните на възпроизводството и наследствеността. . . .

Накрая, има само едно мнение, което е възможно, както вече показах: То се състои в твърдението, че разумът идва преди живота. Много хора ще кажат, това не е наука, това е философия. Но единственото нещо, което ме интересува, са фактите, и този извод идва от анализ и наблюдение на фактите.”—*G. Salet, Hasard et Certitude: Le Transformisme devant la Biologie Actuelle (1973), p. 331.

Фалшиви решения без никакви реални отговори.

“Теорията за еволюцията не дава никакъв отговор на важния проблем за произхода на живота и дава само фалшиви решения на проблема за естеството на еволюционните промени.”—*Jean Rostand, цитиран в G. Salet, Hasard et Certitude: Le Transformisme devant la Biollogie Actuelle (1973), p. 419.

Твърде лесно е самодоволно да смяташ че с течение на времето теорията е станала факт.

“Тъй като учените вярват в дарвинизма, в такава ситуация има силна обществена тенденция всеки да се задоволява със слаби обяснения.”—*Op. cit. p. 22.

Хотън казва следното на *Дарвин през 1858, една година преди издаването на Произход на видовете:

“Когато Дарвин представя доклад [заедно с Алфред Уолъс] на обществото Карл Лин през 1858, професор Хотън от Дъблин коментира, ‘Всичко ново беше невярно, и всичко вярно беше старо.’ Това, според нас, ще бъде окончателната присъда по въпроса, епитафията на дарвинизма.”—*Fred Hoyle and N. Chandra Wickramasinghe, Evolution from Space (1981), p. 159.

Хотън казва и следното на Дарвин:

[Към Дарвин:] “[Ако вашата теория постигне онова, което вие възнамерявате], човечеството, според мен, ще понесе вреда, която може да го сведе до нивото на зверовете, и ще сведе човешкия род до по-ниско ниво на израждане от кога да е преди, откакто имаме писмени сведения относно историята.”—*Ibid.

7 – САМО ДВЕ АЛТЕРНАТИВИ

Едно нещо е сигурно: Ако учените – и всички останали – решим да не приемаме лудостта на еволюцията, единствената алтернатива е сътворението. Ако звездите, планетите, растенията, животните и хората не са се създали сами, тогава единствената алтернатива е, че Бог ги е създал!

“В основата на човешкия разум има или еволюционно развитие, или свръхестествена божествена намеса.”—*S. Zuckerman, Functional Activities of Man, Monkeys and Apes (1933), p. 155.

Или Бог е направил всичко, или всичко се е създало само или е еволюирало.

“Такива обяснения обикновено спадат към една от следните две общи категории: специално сътворение или еволюция. Съществуват различни смесвания или модификации на тези две схващания, но е невъзможно да си представим обяснение за произхода, което е изцяло извън тези две идеи.”—*Davis and *E. Solomon, The World of Biology (1974), p. 395.

Навсякъде, където погледнем, в живия и неживия свят, виждаме конкретна подредба и внимателна целенасоченост. Само Разумно Същество с огромен интелект и разбиране би могло да създаде всичко.

“Честните мислещи хора, ако изследват внимателно, трябва да видят, че само безпогрешен Ум би могъл да настрои нашия свят и живота в негов неговата удивителна сложност.”—Paul Francis Kerr, цитиран в F. Meldau, Why We Believe in Creation, Not Evolution, pp. 50-51.

Няма други възможности. “Организмите или са се появили на земята напълно развити, или не са се появили напълно развити.”

“Сътворението и еволюцията са единствените възможни обяснения за произхода на живите същества. Организмите или са се появили на земята напълно развити, или не са се появили напълно развити. . . . Ако са се появили напълно развити, трябва да са били създадени от някакъв всеприсъстващ разум.”—*D. J. Futuyama, Science on Trial (1983), p. 197.

Еволюционната теория не е наука, тъй като няма факти, които да я подкрепят.

“Фактът на еволюцията е гръбнака на биологията, и следователно биологията е особеното положение на наука основана върху недоказана теория. Тогава тя наука ли е или вяра? Следователно теорията за еволюцията е точно подобна на вярата в специалното сътворение – и двете са схващания, които вярващите в тях приемат за истина, но никой досега не е успял да докаже.”—*L. H. Matthews, “Introduction” to The Origin of Species by Charles Darwin, pp. x, xi (1971 edition).

Алтернативната теория, Сътворението, има подкрепящи факти.

“Но аз смятам, че ние трябва да отидем по-далеч от това и да признаем, че единственото приемливо обяснение е сътворението. Знам, че това е анатема за физиците, както е и за мен, но не трябва да отхвърляме теория, която не харесваме, когато експерименталните данни я подкрепят.”—*H. Lipson, “A Physicist Looks at Evolution,” Physics Bulletin 31 (1980), p. 138.

Двете не могат (не могат!) да бъдат примирени една с друга. Трябва да приемем едната и да отхвърлим другата. И фактите подкрепят само една от тях.

“Разказът за Сътворението в Битие и теорията за еволюцията не могат да бъдат примирени. Едното трябва да е вярно, а другото невярно. Данните от вкаменелостите се съгласяват с разказа от Битие. В най-старите скали не намираме последователност от вкаменелости показващи постепенните промени от най-примитивни същества до развити форми; точно обратното, в най-старите скали виждаме внезапно появяване на развити видове. Между всеки вид има пълна липса на междинни вкаменелости.”—D. B. Gower, “Scientist Rejects Evolution,” Kentish Times, England, December 11, 1975, p. 4 [биохимик].

Схващането, че вселената няма произход, няма план и няма норми, произвежда хора без цел, без реализация и без бъдеще.

“Именно защото Дарвиновата теория унищожи връзката на човека с Бога и го остави да плава без посока в космос без смисъл или цел, нейното въздействие е толкова фундаментално. Никоя друга интелектуална революция в наши дни . . . не е повлияла така дълбоко на начина, по който хората гледат на себе си и на своето място във вселената.”—*Michael Denton, Evolution: A Theory in Crisis (1985), p. 87 [австралийски молекулярен биолог].

Има само две алтернативи, и няма трета.

“Разумният възглед беше вярата в спонтанно зараждане; единствената алтернатива беше вярата в единствено, първоначално действие на свръхестествено сътворение. Няма трета позиция.”—*George Wald, “Origin of Life,” Scientific American, August 1954, p. 48.

8 – ЕВОЛЮЦИЯТА Е РЕЛИГИОЗНА ВЯРА

Често се отправя обвинението, че вярата в Създател и сътворение е просто част от “религия” и е лишена от научни доказателства. В тази книга ясно видяхме, че всички доказателства са на страната на сътворението, не еволюцията. Сега ще научим, че именно еволюцията е религиозна вяра. Да, вярно е, че има религиозни хора, които вярват в сътворението, но не е необходима религиозност за да се приемат научните доказателства. От друга страна, нужна е религиозната ревност на еволюционната теория, за да може човек да отхвърли всички тези доказателства и да се придържа към мит.

Дарвинизмът сам по себе си е митология.

“С провала на много усилия, науката беше оставена в доста смущаващото положение да трябва да постулира теории за произхода на живите същества, които тя не може да демонстрира експериментално. След като е хокала теолога за неговото разчитане на митове и чудеса, науката се оказа в незавидното положение да трябва да създава своя собствена митология: а именно, допускането, че онова, което след толкова дълги усилия не може да се докаже да става днес, всъщност е станало далеч назад в миналото.”—*Loran Eisley, The Immense Journey (1957), p. 199.

Той е вяра.

“[Теорията за еволюцията] представлява задоволителна вяра, на която можем да основем нашето тълкуване на природата.”—*L. Harrison Matthew, “Introduction to Origin of Species,” pp. xxii (1977 edition).

Еволюцията превръща човека в бог сам за себе си. Тя е “нетеистична религия.”

“Хуманизмът е вярата, че човек сам формира своята съдба. Той е конструктивна философия, нетеистична религия, начин на живот.”—*American Humanist Association, рекламна брошура.

Тази омайна сила, която така пленява хората, че те са готови да живеят и умират в защита на безсмислено мислене и теория без факти, бива наричана от тях “религия.”

“Религията на науката е това, към което дарвинизмът като цяло се придържа, и чрез нея държи умовете на хората.”—*Encounter, November 1959, p. 48.

Един от съучастниците в измамата с Пилтдаунския човек казва следното:

“Вярата в Еволюцията е основополагаща доктрина в Литургията на Рационалистите.”—*Sir Arthur Keith, Darwinism and its Critics (1935), p. 53.

Теорията за еволюцията, за възхода по стълбата от прости организми до по-сложни, изисква ниво на вяра, която не е основана на факти; това е удивително.

“Ако сложните организми наистина са еволюирали от прости организми, този процес трябва да е станал противно на природните закони, и вероятно е включвал това, което съвсем уместно би било наречено чудо.”—*R. E. D. Clark, Victoria Institute, 1943, p. 63.

Тогава еволюцията наука ли е или вяра? Ако няма доказателства в нейна подкрепа, какво е?

“Фактът на еволюцията е гръбнакът на биологията и следователно биологията е в особеното положение на наука основана върху недоказана теория. Тогава тя наука ли е или вяра?”—*L. N. Matthews, “Introduction” to Charles Darwin, Origin of the Species (1971 edition), pp. x, xi.

Има хиляди факти в подкрепа на сътворението и съществуването на Създателя, Който е сътворил всичко. Но еволюцията е solo fide; тя е единствено чрез вяра.

“Колкото повече човек изучава палеонтология, толкова повече се уверява, че еволюцията е основана единствено на вяра . . . точно същия вид вяра, която е необходима когато човек се сблъска с големите тайни на религията.”—*Louis Trenchark More, цитиран в Science and the Two-tailed Dinosaur, p. 31.

Най-доброто описание на фактите открити от геолозите може да се намери в книгата Битие.

“Ако като геолог бъда призован да обясня накратко нашите съвременни идеи за произхода на земята и появата на живота на нея на прост, скотовъдски народ, като племената, за които е написана книгата Битие, едва ли бих могъл да направя нещо по-добро от това да следвам съвсем точно езика от първата глава на Битие.”—*Wallace Pratt, цитиран в W. L. Copithorne, “The Worlds of Wallace Pratt,” The Lamp, Fall 1971, p. 14.

След като изследваме всички налични данни, описанието за сътворението в Битие е далеч по-правдоподобно от еволюционните приказки.

“Като се имат предвид фактите, нашето съществуване изглежда доста невероятно – по-голямо чудо, вероятно, от седемдневното чудо в Битие.”—*Judith Hooper, “Perfect Timing,” New Age Journal, Vol. 11, December 1985, p. 18.

*Рифкин се наслаждава на факта, че благодарение на еволюционната теория вече няма нужда да оправдава своето поведение пред някакво по-висше същество. Той желае да е бог в своя собствена вселена.

“Вече не се чувстваме гости в чужд дом и следователно не сме длъжни да съобразяваме поведението си с някаква съвкупност от предварително съществуващи правила. Сега това е нашето създание. Ние правим правилата. Ние постановяваме параметрите на реалността. Ние създаваме света; и тъй като ние го създаваме, вече не сме длъжни на външни сили. Вече не е необходимо да оправдаваме поведението си, защото сега ние сме архитектите на вселената. Не сме отговорни към нищо извън нас самите; ние сме царството и силата и славата, завинаги.”—*Jeremy Rifkin, Algeny (1983), p. 244.

*Рифкин ни казва, че “еволюцията някак си магически създава по-голяма цялостна стойностна система и ред.” В пряко нарушение на Втория закон на термодинамиката, *Рифкин смята, че всяко безредие създава по-съвършен ред.

“Ние вярваме, че еволюцията някак си магически създава по-голяма стойностна система и ред на земята. Тъй като сега средата, в която живеем, става толкова разпиляна и безредна, че това става видно и за невъоръжено око, започваме за първи път да се замисляме относно нашите възгледи относно еволюцията, прогреса и създаването на неща с материална стойност. . . . Еволюцията означава създаването на все по-големи острови на ред за сметка на все по-големите морета на безредие в света. Няма нито един биолог или физик, който да може да отрече тази централна истина. И все пак, кой би бил готов да застане в класната стая или в обществен форум и да признае това?”—*Jeremy Rifkin, Entropy: A New World View (1980), p. 55.

Еволюцията е станала научна религия, при която хората идват, покланят се пред нея и се отказват от своята способност да разсъждават.

“Всъщност [след издаването на книгата на Дарвин, Произход на видовете], еволюцията се превърна в нещо като научна религия; почти всички учени са я възприели и мнозина са готови да ‘пречупят’ наблюденията си за да се съобразят с нея. . . . От моя гледна точка, теорията няма никакво основание. . . . Тогава, ако живата материя не е следствие от взаимодействието на атоми, природни сили и радиация, тогава как се е появила? . . . Но аз смятам, че трябва да отидем отвъд това и да признаем, че единственото приемливо обяснение е сътворението. Знам, че това е анатема за физиците, както е и за мен; но нямаме право да отхвърляме теория само защото не я харесваме, ако експерименталните данни я подкрепят.”—*H. S. Lipson, “A Physicist Looks at Evolution,” Physics Bulletin, Vol. 31, p. 138 (1980) [курсивът в оригинал].

Не знаем как е възможно да е станало, нямаме доказателства, и да се позоваваме на нея като наша религия не е решение.

“Все още не знаем механиката на еволюцията, въпреки самоуверените твърдения в някои кръгове; нито има вероятност да постигнем някакъв напредък в това чрез класическия метод на палеонтологията или биологията; и определено няма да напреднем въобще като подскачаме и пищим, ‘Дарвин е бог и аз, еди-кой-си, съм негов пророк.’ Наскорошните изследвания на учени като Дийн и Хеншелууд (1964) вече намекват за възможността за скрити пукнатини в привидно монолитните стени на неодарвинисткия Ерихон.”—*Errol White, Proceedings of the Linnean Society, London 177:8 (1966).

Теорията е просто въпрос на вяра, точка от изповедта на вярата на атеизма.

“Хипотезата, че животът се е появил от неорганична материя, е засега въпрос на вяра.”—*J. W. N. Sullivan, Limitations of Science (1933), p. 95.

Тя се е превърнала в официална религия проповядвана с религиозна ревност. Само онези, на които им липсва вяра, се колебаят да приемат теорията без да има данни в нейна подкрепа.

“Днес нещата са обърнати. Променената, но все още ясно дарвинистка теория сама е станала официална религия. Проповядвана от своите привърженици с религиозна ревност, и според тях, посрещана със съмнения само от малцина досадници несъвършени в научната вяра.”—*M. Grene, “Faith of Darwinism,” Encounter, November 1959, p. 49.

Нужна е голяма вяра, момчета, голяма вяра.

“Еволюцията изисква голяма вяра: вяра в L-белтъци, които нарушават вероятността за случайно образуване; вяра в появата на ДНК-кодове, които ако се зародят спонтанно, ще дадат само хаотични послания; вяра в някаква първоначална среда, която в действителност яростно би унищожила всякакви химически условия за живота; вяра в експерименти, които не доказват нищо освен необходимостта от разум в самото начало; вяра в първоначалния океан, който не само не би концентрирал, но дори би разредил напълно химическите съединения; вяра в природните закони на термодинамиката и биогенезиса, които всъщност отричат възможността за спонтанно зараждане на живота; вяра в бъдещи научни разкрития, които, когато се появят, винаги представят повече проблеми пред еволюциониста; вяра в невероятни неща, които предателски разказват два разказа – единия отричащ еволюцията, другия потвърждаващ Създателя; вяра в преобразования, които остават непроменени; вяра в мутации и естествен отбор, които се оказват двойно отрицание на еволюцията; вяра във вкаменелости, които смущаващо показват непроменени видове с течение на времето, отсъствие на междинни форми и удивително свидетелство за световен потоп; вяра във време, което всъщност само подпомага разпадането в отсъствие на върховен разум; и вяра в редукционизъм, който в края на краищата свежда аргументите на самия материалист до нула и го принуждава да призове на помощ свръхестествен създател.”—R. L. Wysong, The Creation-Evolution Controversy (1981), p. 455.

Еволюцията изисква невероятни чудеса, и без значение дали отнемат кратко или дълго време, те пак си остават невероятни чудеса.

“Дължината на процеса всъщност няма нищо общо с въпроса. По самото си естество, дадено събитие не е по-разбираемо или по-неразбираемо според темпа на развитие. За човек, който не вярва в чудеса, бавното чудо е също толкова невероятно както и бързото.”—G. K. Chesterton (1925).

Като обожествяват *Дарвин, хората възпрепятстват напредъка на науката.

“Точно както биологията преди Дарвин е била развивана от хора, чиято вяра е била в Създателя и Неговия план, пост-Дарвиновата биология е развивана от хора, чиято вяра е в почти божествеността на Дарвин. Те смятат, че тяхната задача е да развиват неговата теория и да запълнят пропуските в нея, да запълнят ствола и листата на дървото. Но на мен ми изглежда, че теоретичната рамка има много малко въздействие върху действителния напредък на работата в биологичните изследвания. В известен смисъл някои страни на дарвинизма и нео-дарвинизма изглежда са забавили напредъка на науката.”—*Colin Patterson, The Listener [старши палеонтолог, Британски музей по естествена история, Лондон].

Еволюцията е основана единствено върху вяра, тъй като не е придружена от никакви факти.

“Върху какво е основана еволюцията? Върху нищо друго освен вяра, върху вяра в реалността на невидяното – вяра във вкаменелости, които не са намерени, вяра в ембриологични експерименти, които отказват да се случат. Тя е вяра неоправдана чрез дела.”—*Arthur N. Field.

“Приемането на еволюцията все още е основано върху голяма вяра.”—*L. W. Klotz, Lutheran Witness Reporter, November 14, 1965 [учител по природни науки в колеж].

Тя се е превърнала в голямата религия на науката.

“Всъщност, в известен смисъл еволюцията се превърна в научна религия; почти всички учени са я възприели и мнозина са готови да ‘пречупят’ наблюденията си за да се съобразят с нея.”—*H. S. Lipson, “A Physicist Looks at Evolution,” Physics Bulletin, Vol. 31, p. 138 (1980).

Тя дава на човека най-невероятното божество: случайността.

“Иронията е унищожителна. Главната цел на дарвинизма беше да изгони от биологията всяка следа от един невероятен Бог. Но теорията замества Бога с дори по-невероятно божество: всемогъщата случайност.”—*T. Rosazak, Unfinished Animal (1975), pp. 101-102.

Тя е верую давано от интелектуалците на масите.

“Дарвинизмът е верую не само за учените посветени да документират многостранната роля на естествения отбор. Той също е верую на широките маси, които в най-добрия случай имат само смътна представа за механизма на еволюцията представен от Дарвин, да не говорим за по-късните усложнения от неговите последователи.”—*S. Jaki, Cosmos and Creator (1982).

Тя е установена догма, която замества религията.

“[Карл] Попър предупреждава относно опасността: ‘Всяка теория, дори научна теория, може да се превърне в интелектуална мода, заместител на религията, установена догма.’ Определено това е случаят с еволюционната теория.”—*Colin Patterson, Evolution (1977), p. 150.

Тя е митологията в основата на големия храм на съвременния атеизъм.

“Еволюцията е понякога ключовата митологична съставка във философия, която действа изцяло като религия.”—*E. Harrison, “Origin and Evolution of the Universe,” Encyclopaedia Britannica: Macropaedia (1974), p. 1007.

*Лесъл казва, че самохвалните твърдения на *Сейгън относно еволюционната теория всъщност превръщат материята и енергията в бог с морални качества.

“Когато еволюцията бива наричана факт, процесът на еволюцията бива премахнат от дебата; той вече не е научна конструкция, а е отделен от човека и слабостите на неговите способности за възприятие. Сейгън очевидно желае да постигне онова, което Питър Борджър нарича ‘обективизиране,’ приписването на обективна реалност на измислено от човека понятие. . . . Тъй като еволюцията вече не е смятана за обикновена мисловна конструкция, а част от естествения ред в космоса, тя става свещен първообраз спрямо който трябва да бъдат оценявани всички действия на човека. Еволюцията става свещен обект или процес в смисъл, че ѝ бива приписвана тайнствена и величествена сила.”—*T. Lessl, “Science and the Sacred Cosmos: The Ideological Rhetoric of Carl Sagan,” Quarterly Journal of Speech, 71:178 (1985).

Американската хуманистична асоциация, основана през 1933, е еквивалентът през 20 век на Американската атеистична асоциация през 19 век, и е един от водещите бастиони на еволюционистите в Съединените Щати. Едно десетилетие след своето основаване тя става организация с идеална цел. Забележете, че самите идеолози на организацията смятат своята идеология за “религия”:

“Хуманизмът е вярата, че човек сам определя своята съдба. Той е конструктивна философия, нетеистична религия, начин на живот. . . . Американската хуманистична асоциация е освободена от данъци организация с идеална цел, регистрирана в началото на 40-те години в Илинойс с образователни и религиозни цели. . . . Хуманистичните съветници помагат при сключване на брак, организиране на погребални служби и в персонални психологически съвети.”—рекламна брошура на *Американската хуманистична асоциация.



ЕВОЛЮЦИЯТА НЕ МОЖЕ ДА НАПРАВИ ТОВА

Мексиканската муха Ululodes снася купчина яйца от долната страна на някое клонче, след това отива малко по-надолу по клончето и снася друга купчина. Но във втората купчина няма яйца. Тя е отровна кафява течност във формата на малки гранули. Тази течност нито се втвърдява, нито се изпарява, но остава течна в продължение на три-четири седмици, докато се излюпят яйцата. Когато се появи някоя мравка търсеща храна, тя се натъква първо на кафявата течност. Когато докосне течността, тя отскача назад, трескаво се очиства от течността, и бързо напуска мястото. Яйцата са в безопасност.




Гласувай:
1



1. lightsaber123 - Един куп глупости - махам се оттук...
12.10.2014 07:54
p.s. "Скритата цел на *Дарвин е война против Бога."

Моята пък е явна :-) Ограниченият ум никога не се съмнява, той приема за даденост това, което му се снесе и толкова... хайде със здраве.
цитирай
2. django - До lightsaber123
12.10.2014 08:29
Невежеството не е повод за самочувствие.
Изложени са хиляди факти от хиляди съвестни учени против дървинизма. Това е религията на атеизма и комунизма. Тя не се основава на научни факти, а на спекулативните хипотези на невежеството и пожелателната логика. Няма един единствен факт подкрепящ теорията на еволюцията. Достатъчни са дори само двата закона на термодинамиката за да ти стане ясно, че материята не може да самоорганизира с времето, а напротив. Не и в тази вселена. В действителност се наблюдава се обратният процес от преминаване на порядъка в хаос. Ентропията нараства с времето без външно интелигентно въздействие върху системата.
цитирай
3. lightsaber123 - Религията ви
12.10.2014 09:33
Открай време отказва да приеме фактите и се бори срещу хората, които търсят фактите - такива, каквито са... и между другото - аз не съм атеист :-)
цитирай
4. lightsaber123 - И още нещо
12.10.2014 09:34
Хаоса е само едно понятие - в действителност не съществува. Всичко следва своите си причинно следствени връзки.
цитирай
5. dartanjan - Django, всякакъв опит да обясниш на ...
12.10.2014 10:36
Django, всякакъв опит да обясниш на човек който не разбира елементарни физични закони и смъсъла на основни понятия е напълно безсмислен.
цитирай
6. lightsaber123 - Точно така
12.10.2014 11:15
Целият ни "спор" няма никакъв смисъл. :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: django
Категория: Други
Прочетен: 223349
Постинги: 86
Коментари: 35
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031